Hosta, mums!



Jaaa, här hade man tänkt sig att börja blogga igen, men då är ju ganska självklart att bloggsajten ska krångla hela dagen, i alla fall för mig. Därav detta sena inlägg.

Ganska värdelös dag i skolan idag; Pedagogisk Ledarskap, sen håltimme i flera timmar, iofs var det en mattelektion men den ses nästan som en rast asså.

Får hoppas att UF-Kick Offen imorgon blir givande iallafall




Idrott till slut och då var det cirkelträning som gällde. Sjukt jobbigt, roligt, men inte särskilt trevligt att även fast jag tog det lugnt på grund av hostan så började jag må illa och va nära att spy.
Åkte hem och la mig i sängen, sömnens värld intog hela mitt sinne och när jag vaknade var det bara att byta om och åka till fotbollsträningen direkt.
Inga tränare, men vi körde på bra själva ändå.

Precis som dom senaste veckorna har det dock inte gått särskilt bra för mig på fotbollen. Jag va igång jävligt bra där i början av hösten, men dom senaste 3-4 veckorna har det verkligen gått åt helvete. Tillslagen är helt sämst, kan inte tänka klart och orken va inte riktigt som den skulle, fast det kan ju också bero på att jag tränade/spelade match varje dag i flera veckor.
Det har varit en härlig säsong men de ska bli skönt att få lite distans till fotbollen nu och börja med innebandy igen. Får hoppas att suget, och tillslaget, kommer igen efter jul.
Säsongen avlutas dock med match nu på lördag och sen käk och kolla på Danmark - Sverige med laget.


Tänkte ju som sagt köra ett inlägg tidigare ikväll, men eftersom sidan krånglade så kollade jag på filmen Taken istället. Det var i skolsyfte jag gjorde detta, vi ska nämligen på engelskan analysera och redovisa om en film som har med könsroller att göra.
Riktigt bra film kan jag säga! Verkligen värd att se, så om ni nångång sitter hemma en helgdag och har tråkigt går den att ladda ner ganska snabbt. Sätt dig i mörkret med en filt och en iskall öl så kan det knappast bli bättre.








Nu är det dags att sova. Måste ju vara pigg på Kick Offen. LYCKA TILL BOBO!
Ciao!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0