Jobbig dag



Blev ju bara tre timmars sömn natten till torsdag. Sen var det en lång men ändå rätt lugn dag. Kul idrottlektion där vi blev indelade i fem grupper och alla grupper fick skapa varsin del av ett friskispass typ, så ska vi köra det om några veckor.


Direkt efter åkte jag iväg med mamma och handlade, och åkte därifrån till IP där jag skulle döma en match. Alltid lika kul o tjaffsa med tränarna när man dömer, haha!
Precis efter matchen var det tydligen träning med u21, så jag stannade och körde med dom också. Första träningen på flera veckor, och det går absolut inte bra för mig i fotbollen just nu.


Sen jag kom hem har jag käkat och kollat på ett avsnitt av Entourage, vilket förövrigt är en GRYM serie!
Därefter började jag med mitt demonstrerande tal, och som vanligt ska det krångla som fan, men nu klockan 02.01 är jag äntligen klar med skiten, och förhoppningsvis blir det någon timme mer sömn än föregående natt.


Väl hemma fick jag även syn på att syrran köpt ett Nintendo Wii. Kan faktiskt vara ganska kul att köra lite simulerade sporter då och då. Ser fram emot det!





Nu ska jag sova och försöka bli ännu lite friskare och försöka klara den här helvetesveckan så gott det går.







Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0