Kick off!



Sitter i skolan och har engelskalektion. Egentligen ska vi jobba med ett arbete, en redovisning om filmen jag såg igår, men det är knappt någon här och jag är sjukt otaggad på att ens sätta igång med någonting.
Vårt företag ska ha möte med en av våra rådgivare kl 2 så chillar mest i väntan på det.


UF-Kick offen var jävligt bra. Vissa som föreläste var bättre än andra, men sista killen, Nicke Wiklund var helt underbart bra. Rolig samtidigt som han berättade intressanta saker. Självklart raggade jag upp hans nummer och vi ska ta en öl någon gång. Lär ju bli en bra kontakt att ha inom företaget i alla fall!




Träningsvärken från gårdagens cirkelträning är helt sjuk. Bröstet och magen, men det jobbiga är att jag hostar satan, och varje gång jag hostar känns det som kramp i magen, INTE NAJS! Sebbe trodde jag höll på att dö när vi kom ut från mässan.


Vi hörs senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0