Kollektivtrafik = värdelöst!



Mötet med vår rådgivare gick jättebra. Vi satt och snackade i nästan en och en halv timme, och det var givande. Det som var mindre kul var att jag precis missade bussen hem, så jag väntade på nästa genom att hänga med Gårde. Precis när jag ska gå till bussen kommer jag på att jag glömt en sak i skolan, så jag missar den bussen också. När den tredje bussen väl ska komma så är det klart att den inte kommer. Chauffören hade missuppfattat vilken buss han skulle köra och det blev en kvart försenat.

Just därför ska det bli så sjukt jävla underbart att fylla 18 och ta körkort så slipper man anpassa halva sitt liv efter den helt jävla värdelösa kollektivtrafiken här i Stockholm.


Med tanke på att jag är sjuk och har en enormt hemsk träningsvärk så lär det bli en lugn kväll denna fredagen. Förmodligen kommer jag att gå ut och käka med familjen och gå på bio. Antagligen kommer jag göra allt i min makt för att försöka bli i alla fall en aning friskare till matchen imorgon.


Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0