Körkooooort!



Nääänänä! Inte än va! Men snart ska ni se.
Åkte runt med syrran i flera timmar idag och övningskörde. Tränade på att fickparkera för första gången, gick rätt bra.


Efter det var det mammas delikata hemmagjorda pizza och sen har jag bara pluggat teori i flera timmar. Håller på att bli galen på alla jävla frågor som har 4 likadana svar! Helt galet!

Helgen är slut och jag har fortfarande en förfärlig hosta. Någon som kan svara på varför jag inte blir bättre? Den personen får en bamsekram! När jag blivit frisk alltså...

Som vanligt en hel jobbig skolvecka att gå igenom, men förhoppningsvis klarar jag det utan större bekymmer. Man får helt enkelt ta vara på dom små roliga stunderna.

Nu ska jag plugga mer teori, vill ju trots allt ha de där jäääävla körkorete, och sen gå och lägga mig.
Ciao!







Kommentarer
Postat av: kajsa

svininfluensan ? :O

2009-10-12 @ 18:44:52
URL: http://kaysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0