Panikattack!



Vakna kl 7 för att åka in på möte i stan är inte det man direkt föredrar, men sånt som ibland måste göras. Och därmed missa matten. Matte...
Jag har inte räknat ett enda mattetal under hela 3an. Det säger väl ungefär hur mycket jag förstår av matte C?

För en del av er har nog tanken uppstått redan, och ja, det stämmer. Det här är ett deprimerande inlägg om hur mycket vi har i skolan just nu och att jag inte vet om jag kommer klara det.

Jag orkar inte sitta och skriva upp allt här, men jag har fixat en fin bild som kanske får er att förstå;




Jag fyller som sagt år om 14 dagar, men fram tills dess är det inte riktigt lugnt. 7 större uppgifter plus att jag samtidigt ska övningsköra och plugga teori, dessutom ska man även hinna träna. Det hela blir ju inte bättre av att man är sjuk och hostar som ett jävla monster. En hosta som aldrig verkar gå över...
Har legat invirad i filtar, druckit te och kollat på teve hela kvällen. Lagade mat till mig själv och pluggade lite också. Inte ofta det händer att jag pluggar direkt efter skolan.

Ska nog skriva ett kort arbete ikväll också så jag blir av med det. En grej mindre att tänka på liksom.
Har även pluggat lite teori också. Fan det är snart dags. Börjar nästan bli lite nervös!
Juste, rådgivar möte igen imorgon, och helt ärligt så känns det lite konstigt, på ett dåligt sätt. Men det blir vad man gör det till!

Den här veckan och nästa vecka kommer att bli ett rent helvete. Men den som klarar det borde väl vara ganska bra?
PANIK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0