Bättre i knät

Finns inte så mycket att skriva om idag. Har varit en väldigt seg dag då jag har varit jättetrött hela tiden. Kollade på svenska dam-landslagets match mot kanada, som dom vann med 2-1. Mycket bra spelat måste jag säga, även fast dom är kvinnor. Sen har jag bara haft tråkigt hemma och känt efter med knät. Bestämde mig för att dra till träningen men jag stod bara vid sidan av och lattjade lite med Joakim, som är sjuk och inte heller kunde vara med. Känns mycket bättre i knät idag om man jämför med igår, och förhoppningsvis blir det även mycket bättre till imorgon så jag kan vara med i matchen. Nu krävs det att varenda en som läser det här håller alla sina tummar så hårt det bara går!

Jag tror ganska starkt på att vi kommer vinna imorgon, så ni får gärna komma ner och kolla. Matchen börjar 20.00 på Stuvsta IP. Alltså imorgon onsdag.

Nu ska jag smörja in knät och sen gå och lägga mig. Förlåt för det tråkiga inlägget, men det är bättre än ingenting.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0