Bihåleinflammation och malmö

Ja anledningen till att jag inte har skrivit på ett par dagar är för att jag har haft en enorm huvudvärk nästan hela tiden, och det beror på att jag har bihåleinflammation idag fick jag reda på. Eller det kanske är det, om det inte går över om en vecka ska jag tillbaka till sjukhuset och kolla efter cancer. Kul. Får väl hoppas att det går över snart.
Jag har mest suttit inne och lirat fifa dom senaste dagarna, rätt kul när man hittar alla nya funktioner faktiskt. Är manager för Milan just nu, och leder serien såklart, så duktig som man är.

Alldeles strax ska jag åka till Malmö med familjen. Det är någon släkting eller nåt där nere som fyller 50 och då tvingar mamma såklart med mig eftersom hon inte litar på att jag kan vara ensam. Det är inte helt hopplöst dock. kan ju alltid hoppas att folk blir fulla och roliga, och det ska ju tydligen bli dåligt väder i Stockholm i helgen, men grymt väder där nere. Lite plus är det ju. Finns ju inte så mycket att göra här hemma heller.

Pappa har hyrt en gigantisk minibuss. Typ 9 platser eller nåt, men man kan fan festa i den så stor som den är. Det är ju cirka 7 timmar till malmö, och jag har planerat rätt bra hur det ska gå till. Sova i 2 timmar, titta på film i 2 timmar och sen köra i 3 timmar. Kommer bli askul att köra en automatbil för första gången, som dessutom har turbo.

Nej nu måste jag packa klart det sista för vi ska åka alldeles snart. Ha det bra så skriver jag antagligen om några dagar igen.

Om ni vill så kan nu ju alltid underhålla mig lite genom att höra av er på 0707 77 24 21, men det är ju bara för dom som känner sig extra snälla, liksom.

Puss på nosen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0