Brist på fantasi?

Vad finns det att säga? Har tittat på OS och lirat fifa i stort sett hela dom 2 senaste dagarna. Fast jag var iofs och kollade på en kompis match igår också. Dom förlorade med 3-2.
I pausen gick vi in på planen och lattjade lite, och självklart ska jag göra nån dum rörelse så jag får jätteont i knät igen, smaaaaaaaart Bobo!

Har knappt sovit inatt, tittat på OS hela natten typ. Inte bra eftersom det är match idag, bara några timmar kvar.

STUVSTA IP, 18.00!!

Nej nu måste jag ner o fixa nåt att käka, kanske klippa mig också. Vi ses på matchen.

Jävla fittskola imorgon..

SCHEVA TILLBAKA TILL MILAN! :D

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG IN NÅGOT ROLIGT VA FAN, BILDER ELLER NÅGONTING, BARA TEXT TEXT TEXT! får huvudvärk tyvärr :(

2008-08-24 @ 14:55:22
Postat av: Oerfaren

Sooooooooooooooooooooom sagt, mor har tagit min kamera och jag sitter inne och tittar på OS hela tiden. Iofs skulle jag kunna leta upp bilder på dom som tävlar i OS, men det orkar jag inte :D

2008-08-24 @ 15:53:43
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0