Dålig uppdatering

Ja det är väl dom vanligaste ursäkterna, jag har inte orkat, kollat på OS, haft tråkigt.

Igår träffade jag en vän från Uppsala, och lite senare på kvällen var jag med Joakim och Gårde, och så träffade vi några andra en liten stund.

Sen blev det hem o sitta vid datorn såklart, och titta på OS hela natten. Hela dagen idag också faktiskt.

Såg matchen mellan Argenting och Brasilien. Den slutade 3-0 till det förstnämnda laget. Inte helt rättvist med såna siffror, men Argentina var helt klart värda segern. Brasilien har inte imponerat särskilt mycket i OS i år, medan Argentina för det mesta spelat som gudar. Speciellt Messi, fyfan vilket underbarn asså, blir förvånad om han inte blir framröstad till årets spelare i år.

Väldigt synd att Stefan Holm inte lyckades ta någon medalj idag i finalen i höjdhopp. Det var otroligt nära att han klarade 2.36, men han hade nog inte vunnit guld, för ryssen som vann verkade kunna hoppa hur högt som helst. Dock hade det varit väldigt mycket roligare med en medalj faktiskt.
Grattis till Johan Wissman också, som är i final i 400 meter. Tror hans chanser till guld är minimala, men man kan ju alltid hoppas på en andra eller tredje plats i alla fall.

Skippade b-lagsträningen igår, samt vår träning idag för jag känner att jag verkligen måste vila knät, annars kommer det aldrig att bli bra. Jag ser fram emot träningen på torsdag, men jag ser ännu mer fram emot matchen vi har på söndag. Den äger rum på Stuvsta IP och börjar klockan 18.00. Som vanligt hoppas jag att det kommer många och kollar, för det är väldigt mycket roligare att spela då. Dessutom har jag, som jag tidigare nämnt, gjort mål i dom 3 senaste matcherna. Skulle vara väldigt roligt om den trenden håller i sig även den kommande matchen. Dock hoppas jag ännu mer på att knät ska bli bra igen.

Juste jag har bakat en kladdkaka idag också. Blev inte sådär perfekt men ändå väldigt god.

Skolan börjar snart igen, på måndag dvs. Vääääldigt segt. Kommer bli så jävla mycket att göra så jag knappt kommer ha någon fritid över, men det finns ju ändå små positiva saker; man slipper ha tråkigt hela dagarna, och sen så kommer det ju börja massor 92or på skolan, och det finns väl knappast något roligare än att mobba 92or? Fyfan vad kul vi ska ha!
På tal om skolan, mitt schema suger verkligen. Börjar typ 8-9 varje dag och slutar runt 4-5. Juste, vi kommer ha massor tråkiga ämnen också, så jäääävla triiiist! Man har ju lust o bara bränna ner stället asså.

Min mamma börjar bli så jääävla naiv asså. Idag när jag va o kollade på vår träning så hade jag såndär tabletter, extra drops heter dom. Dom smakar och luktar väldigt mycket, och när jag satte mig i bilen o skulle åka hem så börjar mamma skälla ut mig o anklagar mig för att ha druckit cider o säger att jag ljuger om att jag ska på träning för att dricka. Jag fick nog och skällde tillbaka. Fyfan asså nu börjar det gå för långt, jag orkar inte om hon ska hålla på sådär längre.

Har som vanligt beslutsångest, men smart som man är så får man dela upp saker och ting så löser det sig till slut, även om det inte är den ultimata lösningen.

Måste bara berätta att jag hatar alla blonda fördomsfulla bloggare så jävla mycket. Ni vet vilka jag menar, blondinbella och alla dom. Nu är jag också fördomsfull såklart, men det bara så himla mycket med dom som stör mig. Nu orkar jag inte dra upp allt, får bli en annan gång.
För att minska min fördomsfullhet en aning så skriver jag att jag inte hatar ALLA blonda bloggare, utan vissa utvalda. Iofs har jag bara kollat på deras blogg en gång, men det räckte för att göra mig arg.

Nu ska jag se på OS och somna, som vanligt. Får se vad som händer imorgon, ska kanske till stan med Joakim.
Puss&kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut inget fel på 92or.

dem är faktiskt bättre än 91orna, helt klart!

2008-08-20 @ 14:14:18
Postat av: Oerfaren

Hahaha nu är du bara löjlig :)

2008-08-20 @ 14:22:47
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0