.

Orkar inte tänka ut en bra rubrik, ifall ni undrar.
Igår satt jag hemma typ hela dagen, och på kvällen drog jag till Gårde där det var chill. Va där till typ klockan 2 på natten, sen tog jag moppen hem, och eftersom jag hade smakat lite dricka så luktade jag alkohol och det har resulterat i typ värsta kriget här hemma, orkar inte berätta mer.

Har suttit och tittat på OS typ hela dagen, det är rätt intressant faktiskt, ska nog börja sitta uppe hela nätterna och följa det så mycket jag kan.

Imorgon, söndag, har vi match på Stuvsta IP, matchstart klockan 18.00. Hoppas att det kommer någon och kollar, då blir jag glad och förhoppningsvis kommer jag göra mål för vi möter ett ganska lätt motstånd.

Skulle kunnat lägga in lite bilder om inte mamma hade tagit min kamera. Hon har även tagit mina nycklar, min iPod och min mobil, så jag har inte så många möjligheter längre. Är ju lite irriterande eftersom jag har jättesvårt att somna utan att lyssna på musik. Ifall någon har ringt eller smsat och inte fått svar så är det därför.

Nu ska jag tjaffsa lite mer med mamma och sen titta på en film tror jag.

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Stella

ey, ta bort "de 4 B:n"-skiten, jag stör mig bara på texten eftersom du inte är den bästa just nu. :O



jag vet hur duktig du är på att tycka till om saker och du tänker alltid en massa, så skriv om det! visst, du kan dra en lång text om hur din dag har varit och vad du har gjort osv, men då blir det bara MAX en uppdatering per dag (om ens det?).

skulle blivit överglad om du körde fler inlägg per dag om andra saker du tycker till om.



och våga inte säg att du inte orkar eller att du har bättre saker för dig, för det är ju just det du inte har, eftersom du bara sitter hemma och häckar ändå på dagarna!



kom igen nu Oerfaren, skärpning!

2008-08-10 @ 23:29:31
Postat av: Hårfönsgumman!

men shit "Stella", lägg ner!

2008-08-11 @ 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0