.

Fantasin är ju inte den bästa såhär dags på natten. Jag syftar såklart på att jag inte orkar komma på en bra rubrik.
Får väl helt enkelt börja med att berätta om min dag, som förövrigt inte varit den roligaste.
Har mest tittat på OS hela dagen, som vanligt. Tittade även på Sveriges landskamp i fotboll mot Frankrike, där frankrike vann med 3-2. Dock så måste jag erkänna att det nya spelsystemet som Sverige körde, 3-5-2, verkade fungera rätt bra framåt. Sverige radade upp anfall på anfall som jag inte har sett landslaget göra på flera år. Som resultatet visar så blev det ju sämre bakåt, fast det beror mer på dåliga backar och elegans av fransmännen, för deras mål var faktiskt väldigt snygga.

Fyfan vad jag hatar playahead asså. Skickade ett sms för att sätta in pengar på min pea, och då kostar det 50 kronor som jag får i räkning. Jag skickade ett sms, och fick tillbaka 5 sms om att jag har satt in pengar, så nu kommer jag få en räkning på 250 fukking kronor. Jävla äckelskitsida!

Träning imorgon, är taggad som fan. Knät blir liiiite bättre för varje dag som går, förhopppningsvis är det bra till helgens match, som alltså är klockan 18.00 på söndag, Stuvsta IP. Självklart ska ni komma och kolla om ni har tid!

Nu har jag varken orken eller lusten att skriva mer, förutom att jag gör världens godaste nattmackor!
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0