.

Just nu är jag så jävla trött så jag inte ens kan komma på en rubrik, men det är väl inte hela världen?
Eller det kanske är det, med tanke på att det inte händer någonting över huvudtaget just nu. I alla fall inte något som passar mig och mitt kära ben som är fast i sitt egna lilla fängelse. Ja det är precis så det känns, det känns som om mitt ben är fängslat i den här jävla skitgrejen. Jag får små panikattacker ibland och får lust att slita av den för jag känner mig så instängd, men om jag gör det riskerar jag att aldrig mer få lira fotboll, så då gäller det att hålla sig.

På tal om fotboll, mitt lag förlorade tydligen igår med 1-0. Motståndarna hade haft en chans och den hade dom gjort mål på, medan "vi" hade styrt hela matchen och haft jättemånga chanser utan att få in bollen. Låter nästa som förra gången vi mötta Hanviken på vår hemmaplan, fast då var det ju dom som hade hela matchen. Synd att jag inte var med, jag hade säkert kunnat trycka dit en eller två, för alla mina mål har ju varit såna mål där jag bara "råkat" stå på rätt ställe.

Ikväll är det NRJ in the park, men dit ska jag såklart inte. Känns helt värdelöst att ens försöka dra dit o ha kul när man är, med risk för att låta tjatig, instängd.
Istället ska jag kanske på fest hos en kompis, men det är rätt osäkert, får se hur det blir. Känns ju inte sådär jättekul o dra dit med mjukisbyxor och kryckor liksom. För tillfället vill jag bara sova.

Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0