Fittknä och tennis

I torsdags gjorde jag inte så hemskt mycket. Åkte in till stan och åt med min bror och min syster, kom hem och sov och sen drog jag på träning. Inge vidare tempo på träningen men det är inte så konstigt när vi lirat fotboll typ varje dag sen i söndags.
Nu får vi ladda om till matchen på söndag, som är mot serieledarna. Kommer bli en väldigt svår match, och jag kanske inte ens ska vara med. Vad beror det på? Jo det beror på mitt jävla fittknä som ibland inte smärtar alls, men ibland gör det så ont så jag inte kan gå. Var hos läkaren idag. Fick typ smärtstillande och röntgade knät, men fick inget svar idag och kommer antagligen inte få det innan måndag. Känns det bra i knät på söndag kommer jag nog lira ändå.

Vad har hänt mer än läkarbesöker idag då? Jo när jag kom hem var det nämligen tennis på tv. Det var semifinal i dubbeln mellan sverige och frankrike. Det hade gått cirka en halvtimme när jag började kolla, och det var väldigt jämt. Det var intressant med svenska i semifinal så jag satte mig och började följa det.
Jag tänkte dra till Gårde en stund senare för det var några hos honom, men jag kom inte iväg dit. Varför inte? Undrar ni säkert. Jo för att tennismatchen pågick i sammanlagt 5 timmar, och jag såg den enda till slutet. Jag vad helt enkelt tvungen att se klart den eftersom det var så enormt intressant och spännande.
Till slut vann svenskarna och glädjen inom mig var euforisk.
Efter tennisen åt jag middag och sen bar det av till stuvsta där jag träffade Chris. Vi handlade lite och sen drog vi till långsjön och träffade några innan vi cyklade(!) tillbaka till Chris och lirade fifa. Jag har tappat allt inom fifa förresten, kan inte göra mål längre, helt sjukt.
Blev sen hämtad av mor och efter det har jag suttit här och haft vilda diskussioner med ett antal personer.

Som svar på en av kommentarerna i det senaste inlägget, från Claug om jag minns rätt;
Min mor har tagit min kamera så jag kan inte ta några bilder att lägga in på bloggen just nu. Surt sa räven, men sånt är livet när man har varit stygg.

Någon som har tips på någon bra film? Helst komedi, eller typ highschool/collage filmer.

Imorgon måste jag nog vara lite fjortis av mig och dra mig inåt mot stan när det lider mot kvällen. Det är nämligen The Voice i kungsträdgården och det är liksom ett måste känner jag. Även om det säkert kommer bli jättetråkigt så ska jag nog in och checka läget i alla fall. Får se vad som händer.

Nu tror jag att jag ska lägga mig och sova en timme innan OS-sändningarna börjar, för det finns absolut ingenting att göra just nu. Kanske drar på nån serie, har inte bestämt mig än. Ska i alla fall borsta tänderna och fundera på saken.

Juste, jag måste hitta mitt täcke också, det är spårlöst försvunnet. Någon som sett det?

NATTI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0