Fittskola, fittknä.

Skolan började igen igår. Han bara gå på uppropet innan jag skulle iväg till sjukhuset för att kolla knät eftersom jag skadat mig på matchen. Jag tror att jag sammanlagt fick ta av mig byxorna 5 gånger, varan ena gången var för att få en spruta med smärtstillande. Var fick jag sprutan? Jo det ska jag berätta för er. I RUMPAN! I vänster skinka, trots att jag har ont i höger knä. Pang, rakt in. Och det var ingen snabb spruta, utan den jävla sköterskan höll kvar den i flera minuter. Fick röngta och bli undersökt av flera olika läkare, och då passade jag även på att somna några minuter när jag väntade på en av dom.
Dom snackade lite och sen fick jag ett par kryckor och åkte tillbaka till skolan för att ha Naturkunskap B. Hade då varit på akuten i cirka fyra timmar. Det innebar ju att jag missade mattelektionen också, fast där fick dom bara böcker, och den fick jag idag.

Ja juste, idag var ju en dag också. Alla ska såklart leka med mina kryckor, fast det är lugnt, det är så för alla som har kryckor.
Började med att jag drog till idrottshallen klockan 8 för att ha Bollsport som jag har valt till som individuellt ämne. Det var inte så värst bra med tanke på mitt knä och jag tänkte fråga lärare om jag borde byta, men han sa att om det bara är några veckor så kan jag komplettera det på vårterminen, och under tiden köra rehab och gym på dom passen. Låter ju bra.
Sen hade jag håltimme i typ två timmar. Hängde en del med Patricia eftersom hon hade haft tidig lektion och hade håltimme. Eventuellt så dök ju alla andra upp.
Till slut hade vi Företagsekonomi B där vi har en ny lärare, så vi spenderade den lektionen till att lära känna henne och så. Blev ju en hel del härliga skratt.
Juste, från och med nu är det jag som är Bobo B-kupa!
Under den lektionen ringde min kära mor och var orolig. Dom hade ringt till henne från sjukhuset och berättat att jag ska
opereras imorgon. KUUUUUUUUUL!
Iofs är det bara en titthålsoperation för att se vad som är fel, men antagligen kommer dom fixa det redan då, eller så måste jag opereras igen. Missar alltså skolan igen imorgon, och en heldag blir det den här gången. Det känns inte bra, för jag har inte missat såhär mycket från skolan sen 6an typ. Även om jag hatar skolan hatar jag ännu mer att missa lektioner och hamna efter för då går man miste om så mycket, men jag hoppas att det inte är så viktiga lektioner imorgon.

Nej nu måste jag gå iväg och duscha med en viss svamp som vi var tvungna att köpa på apoteket, och jag får inte äta någonting heller, så nu sitter jag och är jättehungrig.

Håll alla tummar ni har!
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: vanilla

håller tummarna! <3

2008-08-26 @ 21:06:01
Postat av: Oerfaren

Du är bäst<3

2008-08-26 @ 21:16:30
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0