Irriterande

Den här jävla grejen jag har på benet börjar verkligen gå mig på nerverna. Jag har haft den i 1 dag och har redan tröttnat på den, fattar inte hur jag ska stå ut i 2 veckor, ända till nästa operation, kommer bli galen asså. Tur att jag slutar 12.20 imorgon så jag kan gå herm och sura. Inte nog med att den är jätteirriterande, utan jag börjar få jätteont i knät också. En lite dold men konstant smärta som vägrar ge upp, orkar fan inte med den asså.
Låg i sängen och pratade i tele och helt plötsligt blev jag helt deppig. Allt känns bara så jävla meningslöst just nu, känner som om inget går bra för mig.
GAAAAAAAAAAH!

En lite rolig sak är dock alla 92or i skolan. Typ idag stod vi utanför matsalen, så kom det 2-3 tjejer hela tiden, och varje gång så sa jag "Hej!" och log mot dom. Antingen så blev dom jättechockade eller jättegenerade och började fnissa. Tror nästan att jag skapade glädje åt vissa av dom för resten av dagen. Är alltid kul med såntdär, att vara spontan och göra konstiga saker.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv tills jag somnar, hoppas det går bättre att somna ikväll.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0