Kort inlägg

Jag tänkte inte skriva nåt inatt över huvudtaget för jag är så jävla trött men jag kände mig lite tvungen.
Igår kväll åkte jag in till stan med Gårde och drog på the voice. Helvete vad mycket fjortisar, inte så förvånande men det sjuka var att det var typ 10åringar där. Var är vår värld påväg egentligen?
Vi träffade några tjejkompisar där inne och hade rätt roligt faktiskt. Sen drog jag och Gårde hem till han och chillade lite med Joakim innan vi drog hem till mig där vi busade, gosade och tittade på OS hela natten.

Vaknade upp med Gårde och Joakim, och dom drog efter en stund. Sen var det några släktingars om var här, så man fick hänga med dom. Rätt tidigt bar det av till bortamatchen mot Boo. Vi förlorade med 5-1, vilket inte var riktigt rättvist, men sån är fotbollen. Jag gjorde vårat mål, som förövrigt var rätt snyggt. Tog en löpning och nån försökte slå bollen på mig, men deras mittback gick emellan, fast han typ halvmissade bollen så jag sprang in framför honom och dunkade upp bollen i krysset på halv volley.
Det innebär att jag har gjort mål 3 matcher i rad nu. Känns rätt bra faktiskt, bra för självförtroendet och så.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på OS tills jag somnar.
Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0