Otursdag?

Matchen började helt underbart. Vi kontrollerade spelet, stoppade alla deras anfall, gjorde två sjukt snygga mål och vi hade alltså en 2-0 ledning i halvlek.
Sen brast det. Motståndarna fick en feldömd straff. Efter det gick jag in i en närkamp och mitt knä vreds till. Jag har aldrig haft såhär ont förut, och jag kan knappt gå, måste hålla benet helt rakt för att det inte ska göra ont. Det innebär ju att jag kommer missa resten av fotbollssäsongen, jag kommer missa första halvan av innebandysäsongen, och jag kommer få IG i ämnet bollsport som jag har valt den här terminen. Det beror ju självklart på att jag inte kommer kunna idrotta på ett par månader, så som det känns nu iaf. Jag är nästan helt säker på att någonting har gått av.
Efter det fanns det inga Powerrade på coop, och nyss fölorade Roma som jag hellre föredrar än Inter, i Italienska supercupen.
Helt underbart som mitt liv är just nu så har jag 3 timmar håltimme imorgon också, och slutar vid 4 nångång. Fast det är bra, jag kanske hinner dra till läkaren och kolla upp det. Jag måste ju fan åka till flemingsberg när jag ska till vårdcentralen, istället för huddinge vårdcentral som ligger i min skola, helt sjukt.
Jag kunde inte heller göra mål för fjärde matchen i rad. När det äntligen börjar gå bra så ska någonting såklart gå helt fel.

Nej nu orkar jag fan inte mer, allt går ju bara åt helvete! Kommer antagligen vara på världens sämsta humör imorgon, men hoppas verkligen att någon i skolan kan få mig på bra humör.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0