Roligaste matchen någonsin

Jag leder ju inte skytteligan i laget längre kan jag säga. Vet ni vad det beror på? Jo det beror på att vi vann kvällens match med 19-0. NITTON FUCKING NOLL!
Kan ni fatta eller? Här är alla målskyttarna; Glenn 2, Viktor 3, Ryssen 3, Jesper 2, Stefan 2, Jag 1, Johan 1, Oliver 1, Gårde 1, Max (vår målvakt) 1, Krebs 2.
Dessutom sköt jag i ribban en gång, spelade fram till typ 4 av målen, och så lät jag andra göra mål istället för att ta bollen och göra mål. Juste, släppte ett friläge till Nicklasson också, som har hela målet öppet men väljer att skjuta rakt på målvakten.. BRA DÄR! Sen sköt älsklings Jocke, inte den vanliga Joakim, i stolpen, stefan missade typ 2 perfekta lägen, och sådär fortsätter det.
Det var så jävla kul, vi sprang runt och skojade och hade asroligt. Skrattade både med och åt motståndarna. Dom var lika roliga dom, pratade om massor annat och blev lite bundis med dom. Domaren var ju skönast som skrattade åt dom.

Mitt knä kändes inte så mycket på matchen, men nu efter kan jag knappt gå. Tror jag ska kolla upp det nån dag nu innan helgen.
Det var rätt många som kom och kollade också, det var rätt mysigt. Synd för er som inte kom, för ni gick  miste om en jävla grym match måste jag säga. Har nog aldrig haft så roligt på en fotbollsplan innan.

Tänkte dra till Max nu efter matchen och fira genom att baka lite chokladbollar, men jag fick inte gå ut för mamma. Synd att han inte orkade ta sig hit, kunde blivit mysigt.

Jag ser verkligen INTE fram emot skolan, som för övrigt börjar den 25e. Lite lyxigt måste jag erkänna, men fyfan vad jag hatar skolan. Vill ju bara bränna ner stället. Får passa på att njuta av den lilla delen av lovet som är kvar.

Nu ska jag ha roligt med Joakim, puss&kram <3


Kommentarer
Postat av: S

båbbå, mer pictures? :)

2008-08-14 @ 18:58:45
URL: http://claug.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan kan ni börja 25:e? :O

2008-08-14 @ 22:07:57
Postat av: Anonym

/vanilla (K)

2008-08-14 @ 22:08:30
Postat av: Oerfaren

vi är bäst :)

2008-08-14 @ 23:16:17
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0