Sämst dag och helnatt

Har typ inte gjort någonting vettigt över huvudtaget idag. Tittat på OS, tittat på Casanova, ätit pizza, spelat fifa, fått deprission över att skolan ska börja. Det gamla vanliga ni vet.
Inatt dock, då jääävlar smäller det! Vår älskade Jörgen "jyrgen" Persson är ju i semi-final i bordtennis efter en grym match i kvarten. Den följde man ju såklart klockan 8 imorse!
Först är det jyrgen klockan 4 inatt, och sen typ en halvtimme efter det är det final o herrfotboll, mellan Nigeria-Argentina. Nu gäller det bara att kunna hålla sig uppe! Om det är någon som mot förmodan råkar läsa det här och är uppe medan nån av höjdpunkterna pågår så är det bara att slå en pling på mobilen och hålla mig sällskap!

Fyfan vad jag börjar bli deppig över skolstarten asså. Vill verkligen inte tillbaka, finns knappt något nämnvärt där som är det minsta positivt. Kanske att det har börjat massor 92or som man kan mobba, men resten är sämst. Dåligt schema, halvdan klass, dåliga lärare för det mesta, tråkiga ämnen, massor jobbiga prov o arbeten. Vetefan hur jag ska klara mig igenom det här året asså.

Nej nu börjar Jyrgens pingismatch alldeles strax, ska bädda sängen och fixa och lite sånt så att allting är perfekt till matchstart. Glöm inte att höra av er om ni har lust o hålla mig sällskap. Speciellt med tanke på att jag antagligen kommer sitta uppe till förmiddagen eller nåt, är ju fotbollsfinal också.
Helnatt! <3

Glöm inte heller vår match på söndag, 18.00 på Stuvsta IP.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0