Seg dag?

Nästan direkt när jag vaknade idag drog jag till Gårde igen eftersom Chris hade sovit där och sa att jag skulle komma över och se på OS-fotboll. Det var ju brasilien som lirade så jag skyndade mig, men det blev så att vi såg massor matcher där. Sen åkte jag hem för att äta, vilket jag gjorde. Woooh! Lirade lite fifa och så, och sen åkte jag till träningen. Det var lite mer seriös träning idag, om man jämför med dom 2 förra gångerna. Det innebär att det är första gången sen Gothia jag rör på mig riktigt ordentligt, och fyspasset i början var ju inte den bästa starten. Är helt död i kroppen och när jag vaknar imorgon kommer jag ha en jävla träningsvärk, om jag nu har räknat rätt.

Imorgon får vi äääääntligen tillbaka våran älskade rosa bil. Min bror krockade nämligen med den för cirka en månad sen och sedan dess har den varit på verkstaden, men nu är den äntligen fixad. Jag ska åka med mina föräldrar och hämta den, har saknat den enormt mycket!
Sen har jag funderat på att fråga om någon vill dra in till stan med mig imorgon, eftersom det är stockholmsdagen, 08-08-08 ni vet. Händer ju en del i stan och jag lär knappast ha något bättre för mig.
Ni som känner er sugna kan ju höra av er

I helgen har jag inte så mycket planerat. Det mesta är väl fotbollsmatchen jag har på söndag eftermiddag. Klockan 18.00 på stuvsta IP ifall någon skulle vara lite intresserad. Jag tror vi kommer vinna matchen rätt lätt, och förhoppningsvis kan jag få göra ett eller två mål.
På lördag ska jag kanske träffa min själsfrände som jag berättade så mycket om för ett tag sen, får se hur det blir, men egentligen är jag ledig så hör gärna av er.
Känner mig lite desperat som sitter och försöker ragga folk att umgås med genom min blogg, men vad gör man inte klockan 3 på natten när man är dyndertrött?
Juste, man kan ju sitta och sakna sin bästa vän Joakim som kommer hem imorgon från Grekland! Har inte träffat honom på tre hela veckor. Hoppas att han är riktigt brun och på bra humör.

Känner inte att jag har så mycket mer att skriva just nu. Ska nog lägga mig i sängen och läsa lite i boken jag lånat från Chris. Den handlar typ om allt man måste göra i alla åldrar, verkar rätt rolig faktiskt.
Hoppas att alla ni läsare mår bra och att vädret blir bättre snart. Kändes verkligen nödvändigt att skriva det där..

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0