Suicide

Sitter på första lektionen i Multimeda, och det suger riktigt jävla hårt. Det är tråkigt, och jag har jätteont i knät, och jag håller dessutom på att somna. Det blir inte bättre när lektionen är 2 timmar och 15 minuter heller.
Som tur är så har vi fått 2 korta "bensträckare", skulle aldrig klarat mig annars. Men vi slutar om 4 minuter, och då ska jag hem och sova och ha ont i mitt knä, men det är mycket skönare att ha ont när man är hemma än när man måste sitta i skolan och låtsas vara intresserad och lyssna hela tiden.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Emma lorenz

va har bara 3 timmars lektioner i skolan vi :)

2008-08-29 @ 12:25:37
URL: http://emmaalorenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0