Bästa morgonen i mitt liv


Jag kunde helt seriöst inte ha vaknat upp bättre imorse.
Finns det något bättre än att gå upp ur sängen och se att man har fått ett brev?
Inuti hittar man detta;

      

Tack så mycket, Hårfönsgumman <3



Idag fyller Gårdeponken år. Träffade honom och tmL i centrum, kollade lite och sen drog vi till stan och kollade vidare.
Där hittade jag WESC hörlurar. Dom som jag ville ha fanns inte i vitt, däremot fanns det ett dyrare par i vitt. 50% rabatt och jag var tvungen att slå till, även om jag fortfarande tycker att dom jag först tänkte köpa är snyggare.


Skönaste;





Nu ska jag typ ta och sova eller nåt. Är sjukt trött
CIao<3




Kommentarer
Postat av: Hårfönsgumman

aw (: <3

2008-12-31 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0