Dags att börja planera?


Rätt chill dag i skolan faktiskt.
Bara en liten debattuppgift på engelskan, ett par tal på matten och sen bara lyssna på två redovisningar på småföretagande. Svenskan som var sista lektionen var inställd, vilket var otroligt skönt.


Dock stannade jag och min grupp i småföretagande för vi hade en del kvar att göra på vår uppgift som vi ska redovisa nästa vecka. Kommer bli en jävlans massa slit för att få det klart.

Kom hem vid 5 ungefär, har ätit, kollat på 90210, och sen försökt sätta igång med plugget. Kom igång vid 7 ungefär, vilket ändå är riktigt jävla bra för mig, med tanke på att jag vanligtvis brukar sätta igång vid 12 på natten.
Kände mig dock så trött så jag va tvungen o sova en halvtimme.  Men nu har jag nästan gjort klart alla fek-uppgifter, och sen är det bara fokus på naturprovet som gäller. 2 redbull och en helnatt att se fram emot, weeii!

Dessutom är det ju Milan-Lazio ikväll i Italienska Cupen. Dags för I Rossoneri att ta sig i kragen och komma igång igen? Ja det får vi verkligen hoppas. Tyvärr är både Boriello och Pato skadade, men Kaká är tillbaka. Kan han bara sluta upp med sina patetiska svanhopp och spela så bra som han kan så kommer det gå finemang.

Får hoppas att den gamle Tsaren får sätta en kasse eller två också<3




58 besökare på bloggen igår, fan vad kul!
Synd dock att ingen kommenterar längre.



Nu måste jag fortsätta plugga lite innan matchen börjar.
Ciao<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0