Dåligt bobo!


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrev något i inlägg igår, men jag slappade bara hela jävla dagen.

Uppsatsen på engelskan gick rätt bra. Men hann inte få ner allt som jag ville, och eftersom det var så lite tid kunde man inte uttrycka sig så bra.
Sen var det bra slapp på matten , lyssna på redovisningar och sen svara på några frågor på svenskan, chill dag.

Det underbara var att Gustav som gick i min klass förra året, och nu pluggar o lirar hockey i USA är tillbaka för att hälsa på. SÅ JÄVLA UNDERBART!

Idag gjorde vi ingenting på naturkunskapen, satt o snackade bara. Jag åkte till sjukhuset en snabbis för att röntga käken.

Sen till halva psykologilektionen där vi snackade lite om folksjukdomar.
Därefter var det idrott. Idag var vi med en av TK klasserna, och OP klassen. rätt kul faktiskt. Mitt lag vann alla matcher i spökboll, mihi !

Till sist skulle läraren snacka betyg med alla grupper i Småföretagande, så resten satt med julmusik och massor fika. Asmysigt!

Kan ju bjuda på lite bilder också.

Fjortisbobo;



Älsklings Gustav och älskli
ngs Malin <3



Jag och sebbe försökte sätta på lite bättre musik, men det gick inge vidare...



Nu ska jag äta, och sen måste jag iväg och vara matchvärd för huddinges a-lag i innebandy. Så jävla trist, måste vara där i typ 4 timmar =(

Ciao <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0