Dan före dopparedan, och så dopparedan



Tänkte faktiskt skriva för ett jävla bra tag sen men då kom jag inte ni på bloggen. Sorgligt att sidan ska krångla så pass mycket som den gör.

Idag har jag inte gjort så mycket. Eller jo faktiskt så har jag det.
Jag har ätit underbar mat hemma!
Sen har jag storstädat hela mitt jävla rum
.


Tänkte bjuda på en söt bild. Kommer dock en mycket saftigare nångång snart



Har sammanlagt tagit flera timmar. Dessutom har jag hela garderoben kvar. Får tas nångång snart. Men det känns skönt att ha ett rent rum i alla fall.

Sen åkte jag med mamma till moster en liten stund. Alltid lika trevligt o träffa Lasse , haha!
Därefter blev det mer städning, bira med farsan o brorsorna, mer städning, och sen väldigt mycket datoranvändande. Inte bra!


Orkar inte skriva mer nu.
Kommer med uppdatering om julklappar om ett tag.




God jävla fucking äckel fittkukslaskar jul på er !




Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack! äntligen la du ut en av de vackra bilderna som jag tog :)

2008-12-26 @ 01:17:26
URL: http://miiikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0