Duktig bobo, klapp på huvet


Idag har jag varit väldigt duktig.

- Jag somnade inte på svenskan
- Jag gjorde jättebra ifrån mig på FEK-provet
- Jag har varit hos sjukgymnasten och visat bra reslutat
- Jag har sovit som en liten bebis i flera timmar


Dock så har jag varit lite stygg också.
Vi ska skriva nån slags uppsats imorgon på engelskan, och man ska ha letat fram information, men jag ORKAR INTEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Så jävla värdelöst! Vafan det är jul om en vecka! Kan vi inte bara få slappa? NEJNEJ! Absolut inte!
GAAAAAAAH!


Men fatta känslan imorgon när det är över. Hur det än går. Då är det praktiskt taget jullov!
Inte för att jullovet kommer bli en fröjd, så att säga
Matteprov, fördjupningsarbete i psykologi, samt läsa ut en bok från rennässansen (eller hur fan de stavas), allt till veckan efter jullovet.


MUMSIGT! Eller hur?


Nu måste jag försöka leta fram info till engelska skiten.

Ciao<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0