Duktigast i världen


Asså, jag tror aldrig jag har varit såhär duktig och effektiv tidigare.
Har ju fekprov imorgon. Slutade 12 idag, men satt och gjorde ett par uppgifter. Skulle ju ändå se Julpjäsen halv 3.

Sen så har jag suttit och gjort en hel del nu sen jag kom hem. Vanligtvis så brukar jag ju sätta igång med plugget efter klockan 12 på natten.

Har nog aldrig varit såhär stolt över mig själv! <3

Fast jag håller på att somna just nu. Ska på träning om några minuter också.
Sen får det bli plugg hela natten.

Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Mikaela

duktig du e :P

2008-12-15 @ 23:21:56
URL: http://miiikaelas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk om man ändå var så duktig...

2008-12-16 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0