Enormt seg dag


Engelska klockan 9.10 var inte det roligaste. Fast det var ändå en rätt lugn lektion.
Men jag har för mig att vi fick ett par uppgifter, dock var jag alldeles för trött för att lyssna.
Sen var det matte, vilket innebar att vi gick ner till bibblan och förberedde vår redovisning som vi skulle ha efter lunchen.

Redovisningen gick som på räls. För min del i alla fall. Är jättenöjd med det jag framförde, även fast vissa delar i gruppen "havererade" (?).

Därefter var det film på svenskan, som var rätt chill det också. Somnade ett par gånger.
Hade ju gått runt och varit helt jävla död, alltså trött, hela dagen.

Sjödalsbloggen är nerstängd, igen!
FAN!

Gick och kollade på innebandyklubbor och inneskor efter skolan. Har nog bestämt mig nu för vad jag ska köpa, och vi har håltimme imorgon, då ska jag passa på.

Fick tillbaka min kamera idag, Wohoooo!

Nu ska jag kolla på Champions League.

Ciao<3




Kommentarer
Postat av: jessica

vart är din rosa bil som du skulle lägga ut en bild på?!

2008-12-11 @ 18:17:57
Postat av: Bobo

Men vad du tjatar, det kommer!

2008-12-11 @ 20:06:35
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0