Helgen



Har inte hänt så mycket under helgen faktiskt.

Igår chillade jag mest hemma, pluggade lite, lite fifa och så.

Sen på kvällen drog jag till tmL och kollade på El Clasico.
Grattis Barcelona. Riktigt bra match faktiskt.


Vi kollade en del på resor och hittade grymmaste erbjudandet.

Får hoppas att det hela går bra till slut bara.

Idag har jag tränat. Askul träning även fast vi inte var så många.
Börjar komma igång riktigt bra nu faktiskt, och skorna är jättesköna.
Nu jävlar är det ST-Cupen som gäller!

Har pluggat en del sen jag kom hem. Har ju rätt mycket att göra den här veckan som kommer.
Ska nog fortsätta med det en stund innan jag ska till adde och kolla på Juventus-Milan.

Visa att du är bäst nu Pirlo<3



Ciao <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0