Helt död



Tänkte skriva ännu ett nattinlägg inatt men det blev inte av. Va helt jävla död. Blev alldeles snurrig flera gånger.
Till slut så blev jag klar med pluggandet kl 4, duschade och lirade fifa till 5, och därefter tre timmars sömn.

Har knappt sovit något dom senaste dagarna, plus att jag tränat rätt hårt, så jag är helt död just nu.
Trodde jag skulle kunna slappa hela dagen idag när jag kom hem från skolan, för jag har inget att plugga till imorgon, men så kom jag på att jag har innebandyträning snart.


Varför kan du inte bara förstå vad jag vill? Varför kan du inte förstå hur jag känner? Jag går runt och väntar och väntar, men det händer aldrig.
Jag vet, jag vet att du inte kan förstå hur jag känner när jag inte ens pratar med dig, men ändå.
Jag vill, jag hoppas.



Även om jag är otaggad så är det alltid kul att träna.

Provet gick sådär, men vågar ändå hoppas på ett VG.
Efter provet var det tandläkaren. Ska röntga käken, och i värsta fall måste jag operera den. Fast det kommer bli nångång nästa år i sånna fall.

Innebandy på idrotten idag var jävligt kul faktiskt. Även fast Sebbe sköt mig rakt i ansiktet, Micke fick mig att vurpa så illa att alla trodde jag hade skadat knät igen, fast det var bara min höft som gick sönder. Lukas (som var med i MITT lag) sköt mig rakt på kulorna, och Miriam fällde mig med klubban. Kändes som en såndär dag då alla vill skada mig, fast det var nog inte med meningen. Förutom Sebbes skott...

Kaos-FEK i 2 timmar, men det är fortfarande kul eftersom vi driver så jävla mycket.
Vi kom fram till att vi ska på middag hela klassen på julavslutningen, kommer bli asmysigt!

Känns som att det blir alldeles för mycket text, och för lite bilder nu. Men eftersom min kamera är på lagning och min fantasi är sämst så får ni stå ut så länge.

Nu måste jag packa väskan och sen dra på träning.

Ciao<3





Kommentarer
Postat av: jessica

vad är det du hoppas?

2008-12-04 @ 20:53:49
URL: http://jessicaadarling.blogg.se/
Postat av: Bobo

Massor

2008-12-04 @ 23:44:56
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0