Ilska, på hög nivå


Jag beklagar att jag inte har skrivit något dom senaste dagarna men jag har helt enkelt inte orkat. Har inte haft särskilt mycket att skriva heller.


GAAAAAAAAAH !
Jag är så jävla arg just nu !
Vill bara slå sönder något !


Igår var jag hos matte på kvällen och chillade. Väldigt trevligt.
Vaknade upp idag av att syrran klampade in och skrek att hon hade gjort våfflor.
Gick ner och åt en och sen gick jag och la mig igen, sov typ till klockan 2.


Därefter drog vi till min moster vid 4 nångång, och så kom jag hem för en stund sen.

Måste sätta igång med allt plugg typ imorgon. Har så jävla mycket att göra, men vem fan orkar helt seriöst på ett jullov sätta sig med böckerna och jobba matte, eller läsa tristan & isolde, eller skriva ett jävla fördjupningsarbete i psykologi.
På ett jullov ska man fan bara sova och göra saker som man tycker om. INGET ANNAT!

Inte konstigt att typ hälften av sveriges ungdomar är deprimerade.
Blir dock ett bra underlag för fördjupningsarbetet.

På nyår blir det fest. Är väldigt förvånad över att mamma ens låter mig gå ut, men det kommer bli jättetrevligt!
Hoppas jag i alla fall.



Finns det någon där ute som hatar svikare och lögnare lika mycket som jag? Hojta till i sånna fall !


Ciao <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0