Julklappar



Lite coolt att det fortfarande va 22 personer som besökte min blogg på Julafton. Trevligt med såna människor!

Har haft så jävla tråkigt idag att jag inte ens orkar skriva i bloggen, men det ber jag om ursäkt för. Kände lite att jag svek mina trogna läsare, så nu tvingade jag mig själv att skriva lite.

Julklappar:
- Världens skönaste datorstol
- Jättesnygg taklampa
- D&G Parfym
- Hörlurar
- 1500 kr
- Lite krångligt men idag kom vi överens om att jag ska få en ny dator också. Ingen värsting men bättre än den jag har nu, som håller på att dö.

Lampan;





Fick alltså allt jag önskade mig förutom ett par WESC hörlurar, men dom ska jag köpa själv.
Snygga?




Cause' I really always knew that my little crime, would be cold


Åh jag har ätit så jävla mycket dom senaste dagarna så jag knappt får på mig kläderna längre. Ångest på hög nivå!
Men det är ju så jävla gott...
NEJ BOBO! SKÄRPNING!


Nu ska jag väl försöka hitta på någonting, även fast det är omöjligt.

Ciao<3




Kommentarer
Postat av: hårfönen

nytt inlägg snart? (: <3

2008-12-28 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0