Kaos & I'm Yours



Tuff dag idag.
Upp och hoppa halv 12 för att åka in till stan och käka med familjen. Sen mötte jag My och Mimi, dom hjälpte mig en aning med julklappshandlandet. Det var ett jävla kaos inne i stan asså.


Kände liksom att det var dags att sätta igång.
Därefter åkte jag till tmL och chillade en stund.

Vid halv 9 ikväll blev jag helt plötsligt sjukt sugen på kebab från Ivans. Har ju inte käkat där sen jag slutade 9an, vilket är ett jävla bra tag sen. Den satt jävligt fint måste jag säga. Speciellt med några avsnitt av How I Met Your Mother.

Sen dess har jag suttit och slagit in paketen som jag köpt idag, samt suttit lärt mig lira I'm Yours på gitarr. Börjar gå riktigt bra faktiskt.

Imorgon ska jag nog ut med tmL och köpa dom sista julklapparna, och sen ska jag hem och storstäda mitt rum, för det börjar se riktigt illa ut!

Dock är jag alltid öppen för att hitta på något, så det är bara att höra av sig!

Nu ska jag fortsätta träna på gitarren tills jag somnar.


Ciao<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0