Lördag


Inte så supertaggad på att tänka ut en jättefiffig rubrik såhär klockan halv 3 på natten.

Idag har jag vaknat och ätit mat. Tro det eller ej, men risotto är faktiskt gott!
Sen drog jag till Huddinge Gymnasiet med Gårde och kollade på några tjejkompisars dansuppvisning, men eftersom det är massor småbarn som också dansar så fick man stå ut med en hel del.

Det allra roligaste var när några småflickor, kanske 8-9 år, stod breve oss där vi satt och skrek ut massor namn, alltså namnen på dom som just då stod på scenen och dansade.
Småflickorna; "Annaaaa! Mariaaa!!"
Jag; ACHMED!
HAHAHA! Herre vad dom blev rädda. Tysta som små möss efter det asså. De va länge sen jag garvade så mycket!

Efter det drog jag till tmL (nöjd nu älskling?) och chillade. Vi drog ner till centrum och köpte lite godis inför kvällens toppmatch; Barcelona - Valencia.
4-0 till barca, och hattrick av Henry.

KUNG! Hahaha va bara tvungen o ta den här bilden för den är så jävla cool !  xD





Förresten, trevligt inlägg på sjödalsbloggen idag.
http://Sjogy.wordpress.com
Check it out!




Får inte glömma Milans match imorgon heller. Tyvärr så kommer jag bara hinna se halva andra halvlek på grund av träningen, men det är lugnt. Jag måste ju också lira lite liksom.
Dessutom håller jag tummarna för Den Gamle Tsaren igen <3



Nej nu får det faktiskt bli lite sömn.
Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0