Mjukisfredag


Idag när mobilen väckte mig, så gjorde den det 10 minuter efter att jag hade ställt att den skulle.
Ni vet på sony ericsson mobilen när väckarklockan bara blir högre och högre hela tiden? Ja 10 hela miunter gick det innan jag vaknade. Kändes som att hela huset skakade precis innan jag stängde av den.

Låg kvar i sängen i ytterligare 20 minuter, och sen var jag så seg så jag inte ens orkade ta på mig jeans. Det fick bli mjukisbyxor och keps, istället för att fixa håret alltså.

Snälla förstå? Jag orkar snart inte mer..

På psykologin hade vi avslappningsövningar och sen kollade vi på en dokumentär.
Det är ju liksom en lektion som är upplagd för att man ska somna?
Vilken tur att både jag och säkert halva klassen hann göra det ett antal gånger.


Därefter multimedia där jag gjorde klart min hemsida och skrev en liten analys, sen var det slut på skoldagen. Klockan var väl runt 11 då. Men jag var tvungen att sitta kvar och göra klart ett grupparbete i småföretagande, och efter det hängde jag med Denise och Patricia som samlade information till skoltidningen.
I nästa nummer kommer jag alltså vara med på flera fronter.

Händer ingenting ikväll, precis som varje fredag. Det brukar oftast reslutera i idoltittande.
Jag tror Robin åker ut idag, tyvärr.
Fast det är nog tur att jag inte drog ut ikväll. Hade det varit en sport att somna flest gånger under samma kväll så hade jag nog varit världsmästare på det just idag.

1200 elever i min skola, men det finns bara en som heter Patricia. Lite roligt ^^

Ska nog gå och lägga mig när jag sett vem som åkt ur idol.
Ciao<3




Kommentarer
Postat av: caroline

ciao

2008-12-05 @ 22:52:12
URL: http://carroback.blogg.se/
Postat av: patricia

hihi och det är jag :D

2008-12-06 @ 17:09:01
Postat av: Bobo

Självklart är det du PG ;)

2008-12-07 @ 01:16:29
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0