Pictures = happiness?



Eftersom jag är enormt trött och ännu mer seg på att tänka ut saker att skriva om just nu,
så får det här bli ett inlägg med många bilder.
Mycket med tanke på att jag precis fått tillbaka min kamera.


Idag, på håltimmen, passade jag på att köpa både inneskor...



...och innebandyklubba;




Så skönt att få det gjort, och ännu skönare att båda grejerna va på rea så fick det till ett riktigt bra pris
Dessutom hade vi fotboll på idrotten idag, och jag provade såklart skorna. Otroligt sköna!


Började fatta en del på Företags ekonomin idag också, så får hoppas att det går bättre på provet som är nästa vecka.

Det är El Clasico på lördag, och Juventus-Milan på söndag.
Fyfan vilken helg. UNDERBART!




Idolfinal imorgon också, någon som är taggad?

Kevin kommer vinna.


Trist att sjödalsbloggen lagt ner. Fast lite överdrivet med polisanmälan och allt?


Sen så finns det ju dom som inte tror på att jag har en rosa bil, och dom som har sett den (eller min moppe), och varit i mitt garage kan du konstatera att bilden inte är fejk;




Hittils har jag önskat mig detta i julklapp;
- Parfym
- Datorstol
- Pengar
- Hörlurar
- Lampa


Någon som har tips på något mer man kan önska sig? Något roligt kanske?
Ni får gärna kommentera och säga vad ni önskar er !



Nej nu får det räcka för idag.
Ska lägga mig i sängen och titta på tv, eventuellt lira fifa, tills jag somnar.

Ska ju upp tidigt imorgon och titta på Lucia i skolan...

Ciao<3



Kommentarer
Postat av: backis

unihoc är för töntar ;)

..snygg moppe förresten ;o

hehu.

2008-12-12 @ 12:18:59
URL: http://carroback.blogg.se/
Postat av: Bobo

Unihoc är sköna!

2008-12-12 @ 14:47:45
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: jessica

okeeeej då jag tror dig!

2008-12-12 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0