S-dag



Finns seriöst inget värre än att börja 8 på morgonen, för då måste man gå upp typ halv 7. Men som tur var så behövde jag inte fixa håret imorse så jag kunde sova en liten, liten stund extra.


Det var dock värt det att gå upp tidigt idag. Vi hade nämligen Sex- och samlevnadsdag. Började med en föreläsning av en gammal gubbe i Huddinge aulan. Han har tydligen jobbat med sånt i över 20 år, och har svarat på frågor i Slitz, lite coolt sådär.

Han var i alla fall rätt skön. Blev många garv. Speciellt när en liten rolig grej hände.
Gammal gubbe: Ja vad händer nu då när man har sex?
*Alla i aulan är helt tysta i 5 sekunder*
Jag; Aaahhhhhh
Drog alltså sjukaste stönet.
Alla började asgarva.
Låter inte alls kul nu när man läser det här, men att 90% av alla som var där började garva säger rätt mycket.

JAG ÄR BÄST HELT ENKELT!

Inget plugg idag heller, underbart!

Sen så har jag tränat idag också. Väldigt jobbig träning.
Plus jättejobbig fotbollsträning igår. Hade ju fan träningsvärk i hela kroppen idag. Jag kommer inte kunan gå imorgon.
Alla kommer tro att jag blivit rövknullad eller nåt...

MEN SÅNT FÅR MAN TA !

Nu ska jag nog ta och sova, om jag orkar ta mig till sängen..
Ciao<3



Kommentarer
Postat av: E

haha stönet var lite najs!

2008-12-09 @ 09:05:15
Postat av: Bobo

Tihi jag vet, lite småroligt sådär ;D

2008-12-09 @ 16:11:21
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: lukas da man

stönet va fett töntigt bob.. men jag älskar dej ändå ;P

2008-12-09 @ 19:58:32
Postat av: Bobo

De va därför nästan varenda jävel där inne garvade? :)

2008-12-09 @ 23:45:41
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0