Shopping



Idag har jag varit och shoppat nästan hela dagen med min kära mor.

Först åkte vi till Huddinge C och kollade lite, sen drog vi till stan och kollade mer. Hade egentligen bara tänkt vara borta i 2-3 timmar men vi va borta i 6 timmar. Fyfan vad trött jag var när jag kom hem.

Men det var värt det. Hittade ett par jeans, en vanlig hoodtröja, en skjorta och en annan tröja. Dessutom var mamma underbar och köpte champagne till mig till imorgon.

På tal om imorgon. Imorgon ska jag till en polare och först käka med alla grabbar, och sen blir det fest där. Jag tror och hoppas att det kommer bli ett helt underbart firande av det nya året.

Nyårslöfte då?
- Att sova mer
- Att gå ner i vikt
Ni får gärna påminna mig lite återkommande för att på så sätt hjälpa mig att uppfylla mina löften.


Hoodtröjan. Orkar inte ta kort på resten nu.




Nu ska jag duscha och prova kläder inför nyår, sen sova riktigt gott. Eller aa, försöka i alla fall.
Ciao<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0