Trötttttt



Sov typ 2 timmar natten till idag, fredag alltså, så har gått runt och varit allmänt seg hela dagen. Fast det är jag ju alltid.

Psykoläraren klagade som fan på mig på lektionen idag, och en gång ville hon att jag skulle berätta vad hon precis hade sagt, för hon trodde att jag inte lyssnade.
Alltid lika kul att se hur chockade lärare blir när man äger dom och säger precis allting som dom sagt.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Kom hem och sov ett bra tag, och sen drog jag till carro o kollade på idol-finalen med henne och johanna.
Kevin vann, och det förtjänade han.

Imorgon är det El Clasico. Ska bli underbart att se med tmL <3

Måste plugga en del i helgen också. Inte kul.

Nu blir det slagg för jag är så enormt trött.
Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0