Äckligt väder

Blev väckt imorse av att den lilla filuren Jenny ringde och väckte mig typ vid halv 1. Snackade med henne ett tag under tiden jag drog mig upp från sängen. Vägrade dra undan gardinerna för jag vill inte se det hemska vädret, men eftersom fönstret var öppet hörde jag hur bilarna plaskade utanför.
Sen kom pappa in och sa att vi skulle hämta mamma klockan halv 3 och at jag skulle lägga ner mina mynt i en påse.
Hade samlat ihop totalt 2812 kronor, men valde att spara 500.
Vi åkte iväg och la in pengarna på mitt konto, sen köpte mamma ett par nya hörlurar till min iPod. Efter det åkte vi vidare och köpte en luftmadrass till Gothia, hittade ÄNTLIGEN en sån som jag ville ha. Kollade även på fotbollsskor och digitalkameror, tror jag ska köpa dom imorgon dock. Blir nog ett par Diadora, såna som Totti har, och en väldigt slimmad men snygg digitalkamera med 10 megapixel.
Juste, vi handlade en del innan vi åkte hem också.

Vi kom hem typ vid halv 6, och jag höll på att dö av hunger eftersom jag inte hade ätit någonting på hela dagen.
Helvete vilken god mat vi åt idag asså. Det var så gott så jag va tvungen att äta igen efter ett par timmar. Pasta och hemmagjord potatismos med kycklingbitar och en sås som jag och syrran gjorde helt själva, det måste vara bland det godaste jag ätit i hela mitt liv.

Resten av kvällen har jag mest spenderat framför teven samt datorn.
Satt och lirade fifa för typ 3-4 timmar sen, och helt plötsligt stannade allt upp, det gick inte att göra någonting. Jag startade om datorn och fick då se att hårddisken inte var tillgänglig. Öppnade datorn och såg till så att alla sladdar satt i, och sen när jag satte på den lät den som fan. Hårddisken håller på att dö. Den hamnade i "koma" typ 5 gånger innan jag lyckades få den att funka igen. Så nu har jag alltså suttit dom senaste timmarna och lagt över allting viktigt på den externa hårddisken, som förövrigt blev full vilket komemr resultera att min bror kommer bli skitsur på mig.
Får övertyga mamma om att köpa en ny hårddisk åt mig. Stackarn, så mycket som hon spenderar på mig, jag tror hon har rånat en bank eller nåt, helt seriöst.

Imorgon ska jag till stan och shoppa med min själsfrände som jag nämnt i tidigare inlägg.
Jag behöver massor nya kläder och hon sa att hon hade bra smak, får väl helt enkelt ta och lita på henne. Måste dock hem vid 5 för att hinna till träningen, som jag längtat efter hela sommaren.
Får hoppas att det är bra väder imorgon, men jag är inte speciellt övertygad..
Förresten innebär det att jag måste gå upp megatidigt, eftersom vi ska ses klockan halv 1. Måste ju hinna duscha och fixa håret och allt, kanske till och med äta en redig frukost.

Gothia närmar sig med bamsekliv och jag blir mer och mer taggad för varje timme som går! Helvete vad kul det ska bli asså. Känns som om jag kommer spricka av glädje snart. Skönt o träffa laget igen imorgon på träning så man kommer in i gruppen lite innan vi åker.
Med tanke på att jag suger på att packa, någon trevlig prick som vill hjälpa mig att packa så kan jag bjuda på världens godaste kladdkaka kanske?

Har inga bilder att lägga in idag tyvärr, eller jag har det men kan inte lägga in dom på grund av att min dator knepar. Förhoppningsvis får jag kameran imorgon också, så då blir det fler bilder tror jag.
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig om jag ska orka kämpa upp imorgon.

Vi hörs domani, Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0