Big mistake

Jag har gjort ett väldigt stort misstag gott folk, jag har glömt att nämna en av nyckelpersonerna i Gothia. Det är en flicka vid namn Linnéa. Denna Linnéa är en väldigt söt flicka från Uppsala som älskar att ragga på danska småpojkar.
Det hela började med att jag mobbade danskarna på skolan för
deras sätt att prata, och vips så satt helt plötsligt Linnéa och hennes vän bland danskarna. Hon tyckte att jag va dum och kaxig som mobbade danskarna, men det slutade med att hon tog mitt nummer och nu har vi kommit fram till att vi båda är dyndersötisar, mycket bra av oss om jag själv får tycka till.
Inom kort ska jag lägga upp bilder på Linnéa så att ni får ta del av hennes sötighet, fast glöm inte, hon är min!

Nu till lite usual stuff.
Har inte gjort mycket alls idag. Har varit ute i solen en hel del, sett film på tv, sett två avsnitt av one tree hill, och bara vandrat runt utan internet större delen av dagen. Det beror på att min bror nyligen köpt en bärbar dator, och det innebär att vi har 2 såna hemma nu. Då tyckte vi att det skulle vara bra att skaffa trådlöst här hemma, och det tog ett par timmar att fixa eftersom det krånglade en del, men det löste sig till slut. Det är rätt chill för nu kan jag sno brorsans eller syrrans dator och sätta mig ute eller framför teven eller varsomhelst liksom, plus att jag kan gå in på internet på min ipod nu också. Lite coolt faktiskt. Juste, jag har lirat poker på min ipod också, rätt kul måste jag säga.

Börjar bli lite bättre, men kan fortfarande få jätteont i huvet som jag har just nu. Får hoppas att det går över snart.

Max är hemma nu igen så nu har jag i alla fall EN kompis att leka med om dagarna, får man ju hoppas i alla fall.
Blir ju en del hoppande(att hoppas) märker jag nu, men det är väl en stor del av livet.
Om jag inte misstar mig så går vi alla runt och hoppas på en massa saker hela tiden.

Orkar inte skriva mer nu för jag är megatrött, har jätteont i huvet och jag ska upp rätt tidigt för att åka iväg med mamma och fixa lite, vi ska nämligen glasa in vår altan, kommer bli asnajs. Här är en bild på hur det UNGEFÄR kommer se ut;

'

Ciao<3


Kommentarer
Postat av: linnea

sööööööööööttt

2008-07-28 @ 01:57:33
Postat av: The original Chris

vem var den andra chris som postade inlägg om att bob ska skriva mera inlägg:P?

2008-07-28 @ 12:25:13
Postat av: CHRIS

vem är "the original chris"? jag är ju den riktiga chris :S?

2008-07-29 @ 00:30:05
Postat av: Oerfaren

Sluta nu pojkar

2008-07-29 @ 01:31:30
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0