Fotbollsskor, träning och fekke

Vaknade rätt tidigt imorse eftersom en viss person väckte mig. Chillade en stund och sen drog jag iväg med brorsan till kungens kurva för att köpa fotbollsskor, till slut!
Köpte dom, åkte hem och åt mat, och sen drog jag till IP en timme innan träningen för att prova skorna och lira lite med några.
Skön träning, vissa grejer gick skitbra medan andra grejer gick åt helvete. Får hoppas att man jämnar ut sig lite i Gothia, även om vi ändå kommer förlora alla matcher typ.
Efter träningen blev det dusch och sen till Loffes för att käka med Max och Chris. En stund senare gick jag till Adde där det var lite småfest. Var där typ 2 timmar innan jag var tvungen att åka hem, både för att mamma va sur men även för att jag är så sjukt jävla trött.
Sen jag kom hem har jag typ varit uppe på vinden och hämtat 2 väskor att packa inför Gothia. Ska inte ha med båda, men vet inte vilken jag ska välja. Tänkte packa lite saker nu innan jag går och lägger mig men vi får se om jag orkar, annars blir det att stressa imorgon eftersom jag kanske ska dra och bada med några också, får hoppas att vädret blir fint.

Juste, satte igång min kamera idag. Fyfan vad skön den är asså, snygg som fan, tunn, enkel att hantera. Helt underbar helt enkelt.
Eftersom jag är så trött och inte orkar skriva mycket mer idag tänkte jag lägga in lite bilder jag tagit under dagen. Ni måste alltså klicka på bilderna för att se dom i större format.

                                  
Dom nya fotbollsskorna,                                     Chris posar efter träningen
väldigt sköna


                                   
Schtek i bilen påväg till kungens kurva,                    Ny piké
 glasögonen gör öronen konstiga, haha.


                                     
Jag till vänster och Jocke till höger <3          Frida tittar på skräck/porrfilm...

Hoppas att vissa av er som tidigare tyckt att min blogg sett tråkig ut, tycker annorlunda nu, jag försöker ju verkligen xD

Förresten, jag ska till Linköping imorgon eftermiddag och kommer hem på söndag morgon, och då ska jag direkt till Gothia, så antagligen kommer jag inte skriva något mer inlägg förän nästa måndag. Tycker synd om alla mina läsare men så är det, jag ska äntligen iväg och göra någonting kul för första och enda gången i sommar.
Nu ska jag nog ta och sova alldeles strax, orkar i alla fall inte skriva mer här.

Vi hörs domani, eller nästa vecka, ciao sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0