Helt slut

Istället för att själv gå ut och löpa så tog jag cykeln till Chris, vilket är cirka 7-8 km. Han drog med mig på en jävla runda asså. Tror vi sprang sammanlang 5-6 km och det var väldigt högt tempo, för mig asså. Chris körde ju på som vanligt. Efter löprundan åt jag en underbar middag hemma hos honom och direkt efter tog vi cyklarna ner till IP där även Jocke mötte upp oss. Vi lirade fotboll ett bra tag tills Oliver och Krebs också kom ner och lirade med oss. Efter en liten stund skulle veteranerna lira match som dom gör varje måndag men dom var inte så många, så dom frågade om vi ville lira med dom. Det var jävligt många andra unga med också, så lite bra blev det ju ändå.
Efter att den matchen tog slut, lite innan 11 ikväll, så blev det cykelturen hela vägen hem, vilket även det innebar en 7-8 km.
Därför skulle jag vilja påstå att jag är rätt slut nu när jag sitter här och knappt kan röra mig. Innan ni börjar kritisera mig och säga typ att det jag gjort inte är nånting eller så, så tänk efter ännu en gång. Det var jobbigt för MIG och låt mig vara nöjd över det.

Anledningen till att jag var så himla taggad idag var för att jag såg dokumentären om Zlatan igår och jag blev verkligen peppad av den. Även om jag troligen inte kommer nå samma nivå som honom så känns det bra inombords att jag spelar fotboll och försöker med konditionen så mycket jag orkar. Jag älskar ju trots allt att lira fotboll.

Någon mer än jag som tycker att det är lite coolt att det bara synd en enda på nätterna nuförtiden? Eller det kanske inte är någon mer som har lagt märke till det. Det har jag och jag tycker det är lite fascinerande, det får en att tänka efter. Tror jag ska sätta mig och stirra på den där stjärnan och tänka på massor saker. Antagligen kommer det göra mig rätt arg och deprimerad men jag känner att jag behöver tänka på allt lite då o då.

En sak som jag definitivt kommer tänka på är min nya vännina som jag är nästintill besatt utav. Ni vet vem jag snackar om, hon som är så underbar att prata med om nätterna.
Varför kommer jag tänka på henne? Jo dels för att hon också är en tänkare, men också för att hon ska lämna mig för arvika-festivalen i 5 dagar. Har ingen aning om hur jag ska klara mig utan henne. Hon har blivit som en ljuspunkt i det kolsvarta rummet som symboliserar mitt liv. Nu när det där ljuset försvinner kommer jag antagligen känna mig vilse, antar jag i alla fall.

Juste jag lovade ju Krebs att nämna honom i bloggen. Vad kan man skriva om den sötnosen då? Hmm..
Kanske att det ska bli kul att åka till Gothia med honom sålänge han tar fram sin sköna sida, för då kan han faktiskt vara så sjukt rolig att vara med. Men det blir nog bra, jag känner att det kommer bli rätt bra.

Imorgon ska jag kanske lira fotboll med Jonathan och hans grabbar. Brukar vara rätt kul att lira med dom faktiskt, även om det inte är så seriöst. Funderar på att dra ett löppass innan jag drar och lirar med dom. Fast när jag vaknar imorgon kommer jag antagligen vara helt död i benen, får se hur det känns.

Juste, under Gothia har vi kommit överens om att göra massor sjuka saker, så om ni har något tips är det bara att höra av sig.
Fan börjar bli dags att shoppa snart. Måste försöka fixa ihop lite pengar bara, och såklart en vän att shoppa med.
Förresten verkar det inte som att jag kommer få en kamera, så ni får helt enkelt klara er utan bilder och hålla er till mina enormt inspererande ord.

Nu känns det som att det här inlägget börjar bli en aning långt, plus att ögonlocken sakta håller på att sänka sig.
Har egentligen massor saker att skriva om, men jag får nog avsluta med att för typ 10e gången be er läsare att skriva vem ni är när ni kommenterar, det är faktiskt irriterande när folk tror att dom kan säga vad dom vill och samtidigt vara så fega att man inte vågar skriva vem man är. Har ni nåt att säga så säg det direkt till mig istället.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: :):):):):

varför accepterar du bara inte att jag aldrig kommer säga mitt namn, eftersom jag vill vara anonym? :)



ska du inte peppa oss läsare att fortsätta läsa och kommentera, istället för att hela tiden tjata om att vi ska säga vilka vi är?

by the way, varför får du ingen kamera?

2008-07-01 @ 03:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0