Huvudvärk, en del av vardagen?

När jag vaknade imorse, alldeles för tidigt, så hade jag världens jävla huvudvärk. Jag tog piller och drack vatten och allting men det vägrade släppa. Dessutom blev men meddragen av mamma för att hänga med och fixa inför uterummet och massor annat. Inte den trevligaste förmidadgen om man säger så, men jag fick köra bil i alla fall, och köpa nytt hårvax.
Eftersom jag vaknade alldeles för tidigt på grund av huvudvärken så har jag varit megatrött hela dagen.
Ändå drog jag iväg till Carro och hjälpte henne vara barnvakt åt hennes lillasyster. Fyfan asså, inte det enklaste om man säger så.

Denna huvudvärk förresten, jag har haft huvudvärk varje dag i snart en vecka, hoppas verkligen att det går över snart. Jag litar på att ni håller tummarna för mig, annars är ni inte några bra läsare.
Även om jag är sjuk och mår dåligt imorgon så ska jag träna, för nu börjar träningarna igen och jag har suttit still alldeles för länge, börjar seriöst få ångest för att jag inte rör på mig.

Jag tror min dator kommer krascha vilken dag som helst nu. Tur att det finns en extra i hallen nuförtiden, och att jag numera kan surfa på min iPod, rätt chill måste jag säga.

Förresten, jag måste ha världens coolaste moppefrilla, det vill säga när jag har haft hårgele/hårvax i håret och sen tar på mig moppehjälmen en liten stund och sen tar av den igen. Fyfan vad coolt hår jag får, helt spretigt och sexigt liksom. En liten ljuspunkt i vardagen.

Nu orkar jag inte mer för jag håller på att somna här sittandes. Vi hörs gott folk.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0