Kan bli uppehåll

Kom på att jag kanske borde berätta för er, att om min hårddisk nu kraschar så kommer jag antagligen inte skriva här i bloggen på ett par dagar, bara så ni vet. Eftersom det finns ett visst antal människor som verkar följa min blogg rätt intensivt kan det vara bra för er att veta.

Vanilla, jag ska försöka nämna dig så ofta jag kan, för du vet att du är mitt solsken i mörkret . Du får mig alltid på bättre humör, till och med när min hårddisk som är full med porr och fjortisbilder håller på att krascha. Du är mitt allt! <3

Buena notte !


Kommentarer
Postat av: Vanilla

jag tror det kom en tår <3

2008-07-08 @ 14:19:07
Postat av: Oerfaren

Lovely, vi ses på fredag eller lördag <3

2008-07-09 @ 01:01:10
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0