Lat?

Helt seriöst så orkar jag inte skriva sådär jättemycket som jag gjorde förut.
Gothia var den bästa veckan i mitt liv. Vi hade kul hela tiden, förutom när vi förlorade 2 av 4 fotbollsmatcher såklart, men typ en timme efter var vi igång igen och hade kul. Liseberg, ragga brudar och gå naken till skolan på nätterna var bara en bråkdel av allt det roliga.
Tänkte faktiskt lägga upp bilder, men det är ju över 300 bilder och bloggsidan är så hemskt seg när det gäller bilder, så jag har valt ut dom bästa bilderna och lagt upp dom på både playahead (Oerfaren) och på facebook, det är bara att spana in.
Jag har absolut inget att göra om dagarna, så hör gärna av er. Nu blire slagg.
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Henny

Meh, du säger att du antingen spelar fotboll eller i stort sett inte gör någonting. Men hur i helvete kan du då få ihop låååånga texter om massa intressanta saker? Den dö! Grejen är att vi kanske inte bara just vill veta om du spelar fotboll m.m, men du skriver alltid om massa saker du tänker på osv.. och ah, folk läser ju så något intressant måste det ju finnas!

2008-07-24 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0