Lite förändring

Även fast jag somnade cirka 1½ timme tidigare igår natt så vaknade jag samma tid idag, alltså lite innan klockan två. Antar att jag har vant mig vid att vakna just då, men nu ska det bli ändring på det, senast 12 ska jag sikta på att gå upp inom dom närmsta dagarna.

När jag vaknade idag hörde Max av sig direkt. Han hade kommit hem efter att ha seglat i 4 dagar och var jättetaggad på fotboll. Jag som lirar typ varje dag var ju inte lika taggad, men en stund senare kom han med moppen och hämtade upp mig och vi lirade till typ klockan 6. Han skjutsade hem mig för båda skulle äta, och precis när jag ätit klart smsar Chris och frågar om vi ska lira fotboll. Lite motvilligt säger jag ja, men den stora förändringen idag var att jag inte tog cykeln. Jag kände att jag behövde vila lite, och då passade det ju perfekt att pappa hade fixat moppen.
När vi kom till IP kom det två andra som vi kände, och vi lirade lite med dom. Efter en liten stund kom även några av deras vänner så vi blev rätt många som lirade. Sköna snubbar som jag inte kände innan, men det slutade med att jag och Chris stod och snackade med dom vi inte kände i över en timme, och runt klockan 12 drog vi till slut därifrån. En av dom skulle tydligen börja i samma skola som mig också, lite fiffigt. 
Åkte lite snabbt till statoil för Chris skulle köpa nåt, och där var ju såklart Putte och BamseAnton och handlade chips. Dom skulle tydligen ha tv-spelskväll. Åhhh jag vill också ha det. Fan vad najs o sitta med några polare och bara sitta o snacka skit. Jag blev inbjuden men tyvärr så var jag tvungen att dra hem för mamma va sur som vanligt. Det är sommarlov och ändå måste jag vara hemma jättetidigt, bara för att hon ska sova och gå upp tidigt. Det suger!

Känns ju förresten bra att veta att man är tyken. Kan ju vara lite roligt att veta, bara sådär. Men det är sån jag är och om ni inte trivs med det behöver ni inte läsa min blogg.
Tips är alltid välkommna, och jag ska försöka lägga in fler grejer, men för det mesta orkar jag inte hålla på för det krånglar alltid.
Förlåt, jag SKA försöka, jag lovar!

Fortfarande inga tips på bus som vi kan hitta på i Gothia? Herregud vad dålig fantasi ni har. Snart får vi börja hitta på egna bus och då kan jag inte lova er att det blir bra.
Fast Gothia kommer nog bli rätt mysigt ändå. Det är ju trots allt sommarens höjdpunkt, och fotboll o kombination med massor roliga människor kan ju inte bli så värst misslyckat faktiskt. Det enda som fattas är att jag måste köpa massor saker inför den veckan, så är jag helt klar.

Bara lite gosig information, just in case; Fan vad plopp är gott! Det är ju helt underbart, gudomligt, nästan lika gott som mina kladdkakor. Fast jag ska försöka hålla mig, det är ju trots allt inte så nyttigt.

Nej nu är klockan redan 20 över 2 och det betyder att jag borde gått och lagt mig för 20 minuter sen, så nu måste jag verkligen avsluta här.
Imorgon kommer jag antagligen träffa lite folk, men man vet aldrig hur det blir, återstår att se. Vill ni leka så är det bara att slå en pling.

Vi hörs domani, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0