Lugn dag

Har inte gjort någonting speciellt idag.
Ätit frukost ute i solen på verandan. Lirat Fifa, kollat på några avsnitt av One Tree Hill, ätit grillat, och kollat på Scrubs-maraton, även fast jag redan hade sett alla avsnitt som dom visade.
Runt klockan 11 valde Carro, Doris och Sophia att dyka upp hos mig. Vi la oss på studsmattan, eller aa jag låg och dom satt, och snackade om massor saker, sen gick vi in i mitt rum eftersom det blev kallt och fortsatte innan dom skulle dra rätt snabbt, sista bussen ni vet.
Men vad säger ni om den förresten, 3 brudar uppe på rummet? I know you're jlaous bitch!

Imorgon ska jag nog in till stan på förmiddagen, antingen med familjen eller med Jocke, får se hur det blir. På kvällen ska jag antagligen lira fotboll med Chris, och förhoppningsvis några fler. Fan en hel dag utan fotboll, man börjar känna sig lite dålig. Får lira riktigt länge imorgon för att kompensera.

Började typ gråta idag när jag tittade på One Tree Hill. Dels för att det var sorgligt i serien, men också för att det fick mig att tänka på mitt eget liv. Livet är för kort fan. Alldeles för kort, och alldeles för omständigt. Snart är man vuxen och allt det som finns i ens liv just nu kommer försvinna. Främst vännerna. Alla kommer gå skilda vägar och dom flesta kommer man aldrig träffa igen. En annan sak jag tänkte på var det är många grejer i livet som man bara får en chans att göra, och om det inte blir perfekt, får man ingen annan chans, vilket resulterar i att man resten av livet kommer att gå runt och grubbla över vad man kunde gjort annorlunda, eller varför man har den vanliga oturen.
Har egentligen massor mer angående det här men det gör mig bara väldigt ledsen så jag orkar inte tömma mitt hjärta mer angående det. Om det är någon som vill diskutera eller dela med sig av sina tankar så får ni som vanligt jättegärna höra av er.


Om det är någon av er få läsare som vet var man kan köpa såna här halsband och armband, alltså liknande den på bilden, så får ni hemskt gärna dela med er av informationen. Jag skulle bli så glad att den som säger det kanske till och med kan få en liten belöning, men helst ska ni höra av er inom dom närmsta dagarna.
Den på bilden är köpt i Barcelona men den är sönder, och halsbandet är borttappat.




Nu är klockan alldeles strax 2, vilket innebär läggdags för mig, och den här natten tror jag faktiskt att jag kommer i säng i hyffsad tid. Yaaaay for me!
Får bara hoppas att det är fint väder imorgon, annars blir jag en aning surig.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: :D

näru, du kom inte i säng i tid. :D

du kan köpa massa sånna armband/halsband i thailand! så om någon polare ska dit så be dem köpa sånna! skitbilligt.

2008-07-06 @ 11:31:17
Postat av: Oerfaren

Jag vet att dom finns överallt utomlands, men nu äre så att jag måste ha dom inom en vecka :P Så jag tänkte mer på nåt ställe i stockholm?

2008-07-06 @ 12:16:05
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju ta mig fan helt jävla störd i huvudet,

inte konstigt att du inte har så jättemånga

kompisar med tanke på hur du uppför dig.

och du kommer inte få en enda jävel på gothia,

inte ens en desperat fjortisfitta vill ha dig.

hoppas du dör

2008-07-08 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0