Meningslösa dagar

Denna dag har inte varit mycket bättre än dom andra det här sommarlovet. Först var det fint väder så jag gick ut i trädgården och lyssnade på musik och solade en bra stund. Sen när solen försvann gick jag in och gjorde i princip ingenting i väntan på att mamma skulle komma hem så jag kunde få pengar. Joakim ringde och frågade om jag ville äta ute med honom så jag drog med Chris och så cyklade vi till il pirata. Det blev lite nyttigare för min del idag, nån pasta med ost och skinka, det var rätt gott, fast så mycket nyttigare var det nog inte med tanke på att hälften bestod av fett.
Efter det skulle Joakim träffa sin tjej och jag o Chris drog till IP och lirade fotboll. Det känns nästan som en vana att dra dit varje eftermiddag och stanna rätt sent.
När vi tänkte dra kom några andra från laget så vi stannade och lirade med dom en stund. Helvete vad både jag och Chris var sega idag asså, ingen av oss orkade knappt göra någonting, så det blev mest massor skott bara.
Juste, på tal om andra från laget. Oliver kom dit och han sa att han också ville bli nämnd i min blogg. Så gullig som han är så kunde jag helt enkelt inte säga nej.

Oliver, rätt skön kille. Hett temprament men otroligt skojig vid vissa tillfällen. Även han kommer bli rolig att ha med på Gothia. Får bara hoppas att hans arga sida inte visar sig så ofta.

Det jag menar med meningslösa dagar är att det känns som om jag inte gör någonting alls, även om jag lirar fotboll varje dag. Asså jag älskar ju att lira fotboll men det känns som att man skulle vilja göra någonting annat också, speciellt på dagarna när man ändå inte gör någonting.
Det hela beror väl på att dom flesta är bortresta.
Att resa bort, en underbar grej. Synd att det inte har hänt mig på typ 4 år. Ingen semester i år heller. Tänk att bara få åka utomlands till ett varmt land, sola och bada hela dagarna, shoppa loss och äta gott. Har man inte allt för stränga föräldrar så kanske man till och med kan festa nån eller några kvällar.
Men vad sitter jag och skriver? Dom flesta av er behöver inte tänka, ni gör ju det nästan allihopa.
Om det mot förmodan skulle finnas någon människa därute som känner sig sugen på en resa, varsomhelst bara man kommer iväg härifrån, så är det bara att säga till, jag är taggad på det mesta.
ÅHHHHHHH VAD JAG VILL ÅKA IVÄG!
Asså det behöver ju inte ens vara utomlands. Nästan varenda jävel har ju nåt landställe som dom åker till, och det kan ju vara kul bara det, eller bara man åker bort nånstans, för Huddinge och Stockholm är så sjukt tråkigt just nu.

Börjar bli dags att växla in mina mynt, cirka 2700 kr, och shoppa loss inför Gothia. Måste ju såklart ha nya fina kläder och massor saker som jag behöver ha där, till exempel en madrass att sova på osv.
Dessutom har jag även funderat på ett par nya fotbollsskor, men vi får se vad som sker på den fronten.

Nu måste ni verkligen börja komma med tips på bus som man kan göra på tåget till Gothia och under tiden som vi är där. Jag har ju gett upp hoppet om att ni vill hjälpa mig shoppa eller ge tips på en bra låt som vi kan ha inom laget, men väldigt många är ju busiga av sig, så varför inte dela med er av en fiffig tanke som ni själva anser skulle vara sjukt men roligt?

Eftersom min "själsfrände" antagligen gått och lagt sig tidigt ikväll på grund av att hon ska till Arvika imorgon, och jag inte har någon speciell serie att följa längre, så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig tidigare än vanligt. Klockan är just nu 02.04, och jag som satsar på klockan 2 varje natt får ju faktiskt vara rätt nöjd med bara några minuter för länge.

Ingen bild inatt tyvärr, men ni får ha det så bra och så får ni alla hoppas att jag får en bra dag imorgon.
Puss&kram <3

Kommentarer
Postat av: rebecka

hejsan! ser att din blogg är rätt tråkig, inte texten utan när man kollar på den. Lägg in lite youtube-klipp. Som när du tipsar om låtar, lägg in videon ist! allt ser så mycket roligare ut då :)

bara ett litet tips..

2008-07-02 @ 21:45:44
Postat av: white bear

Trodde aldrig jag skulle följa en blogg alltså :O

/ white bear ;)

2008-07-03 @ 00:29:28
Postat av: Oerfaren

Tack för tipset rebecka :)



Hahaha you know you love it white bear ;)

2008-07-03 @ 01:02:11
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: chris:)

haha bobo de e jö en del av vardagen...

lixom att vid fem gå ner och skjuta vid ip:P

2008-07-03 @ 01:02:48
Postat av: Oerfaren

Mm det börjar bli så nu :)

2008-07-03 @ 01:10:58
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0